  • Date: Fri, 08 Jun 2012 00:34:45 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak najtaniej zasłonić działkę.

    W dniu 07.06.2012 17:15, Kris pisze:

    > Ałycza. Kupisz w nadleśnictwie za grosze. Po 3 latach masz 1,5-2 metrowy żywopłot

    A może liguster? Niekoniecznie dla twórcy wątku ;)

    Ja zaczynam dochodzić do wniosku, że popełniłem błąd idąc w tuje... Ale
    może się rozpędzą...

    Liguster wokół ogródka przy bloku rósł jak szalony, ale za to na zimę
    robił się łysy.

    Co do inicjatora wątku to tak na szybko najtaniej będą chyba takie
    lekkie drewniane przegrody, ale one przy byle mocniejszym wietrze padną.

    Przy czym zwracam uwagę, że w wielu gminach jest zakaz stawiania
    całkowicie nieprzepuszczalnych ogrodzeń.