    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak nie przyklejać styropianu
    Date: Wed, 3 Jan 2018 22:54:34 +0100

    W dniu 2018-01-02 o 20:33, uciu pisze:
    > Piana - mam pytanie przy okazji bo akurat sąsiad ocieplał dom korzystając z ciepłej
    zimy :-)

    > Kleił na pianę mimo, że ma odchyłki około 2cm na pionach - patrząc na narożnik -
    górą mu sie ściany porozchodziły.
    Nie będzie widać, ważne aby płyty były równo przyklejone i nie klawiszowały.

    > Mowi ze potem doszlifuje do pionu....a nawet jak bedzie odchyłka 1cm to nikt nie
    zauważy...

    > Czy to ma sens.... mnie ocieplenie czeka na wiosne... ściany też krzywe... i na
    piankę byłoby szybciej :-) Tzn wolałbym piane i niż babranie się z klejem z worka...
    Pewnie, trzeba pamiętać że zani piana zacznie wiązać (15min około zależy
    od temp) to płyt nic nie trzyma, przy wietrze trzeba albo listwami
    dociskać albo gwozdziami do ściany przybijać, po 15min trzeba płyty
    docisnąć bo piana ie odsuwa od ściany i trzeba tego pilnować bo jak za
    bardzo stężeje to pozamiatane.
    Mozna kleić na mrozie tylko pianę trzeba trzymać w wiaderku z ciepłą wodą.

    --
    Pozdr
    Janusz