  • 1. Data: 2018-01-01 21:17:00
    Temat: Jak nie przyklejać styropianu
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Kiedyś już tu pisałem w temacie o klejeniu styropianu na zwykłym kleju
    że trzeba uważać żeby za szybko nie wysechł i że między innymi z tego
    powu lepsza jest piana,
    oto efekt złego klejenia styropianu
    http://joemonster.org/mg/202120

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-01-01 21:23:55
    Temat: Re: Jak nie przyklejać styropianu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Ale jak to? Klejone na ramki panie! Znaczy super ;)

    L.

  • 3. Data: 2018-01-01 21:42:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-01-01 o 21:17, Janusz pisze:
    > Kiedyś już tu pisałem w temacie o klejeniu styropianu na zwykłym kleju
    > że trzeba uważać żeby za szybko nie wysechł i że między innymi z tego
> [...]
    Brak kołków i pewnie ściana tłusta od sadzy, a nie zmyta myjką ani nie
    zagruntowana.

    Myślę, że na pianę też nie miałaby szans.

  • 4. Data: 2018-01-01 22:04:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 stycznia 2018 21:17:01 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
    > Kiedyś już tu pisałem w temacie o klejeniu styropianu na zwykłym kleju
    > że trzeba uważać żeby za szybko nie wysechł i że między innymi z tego
    > powu lepsza jest piana,

    Raczej stawiam na klejenie na mrozie :) Robią to ostatnio nagminnie. Taki
    klej nie ma szans złapać :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2018-01-01 22:11:40
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Kiedyś już tu pisałem w temacie o klejeniu styropianu na zwykłym kleju
    > że trzeba uważać żeby za szybko nie wysechł i że między innymi z tego
    Łatwe do poprawy. Opianować/klejem wysmarować, rusztowanie 4 ludzi i przykleją z
    powrotem
    Śladu nie będzie po awarii;)

  • 6. Data: 2018-01-01 22:52:08
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Lisciasty pisze:
    > Ale jak to? Klejone na ramki panie! Znaczy super ;)

    Mnie co innego zastanawia.
    Odpadł klej od tynku, a nie styropianu. Czyli problem nie ze
    styropianem, a podłożem był.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. zdecydowanie piana!

  • 7. Data: 2018-01-02 11:51:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-01-01 o 22:52, Irek.N. pisze:

    > Mnie co innego zastanawia.
    > Odpadł klej od tynku, a nie styropianu. Czyli problem nie ze
    > styropianem, a podłożem był.
    Bo podłoże chłonne i wypiło wodę z kleju, po prawej nawet widać ślady po
    ramkach,
    trzymało na słowo honoru, trochę wiatru i odkleiło szczyt :)
    Mojemu sąsiadowi przy drodze wiatr zdjął styropian z całej wnęki :) parę
    lat temu.

    > Miłego.
    > Irek.N.
    > ps. zdecydowanie piana!
    Pewnie, ma lepszą przyczepność nawet do brudnej ściany.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2018-01-02 20:10:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 1 Jan 2018 13:11:40 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Łatwe do poprawy. Opianować/klejem wysmarować, rusztowanie 4 ludzi i przykleją z
    powrotem
    > Śladu nie będzie po awarii;)

    Gorzej, jak zacznie się pruć w innym miejscu, bo pewnie cała ściana jest
    tak zrobiona. A teraz trzyma się tylko na obróbce okna.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2018-01-02 20:33:31
    Od: uciu <a...@g...com>

    Piana - mam pytanie przy okazji bo akurat sąsiad ocieplał dom korzystając z ciepłej
    zimy :-)

    Kleił na pianę mimo, że ma odchyłki około 2cm na pionach - patrząc na narożnik - górą
    mu sie ściany porozchodziły.

    Mowi ze potem doszlifuje do pionu....a nawet jak bedzie odchyłka 1cm to nikt nie
    zauważy...

    Czy to ma sens.... mnie ocieplenie czeka na wiosne... ściany też krzywe... i na
    piankę byłoby szybciej :-) Tzn wolałbym piane i niż babranie się z klejem z worka...

    uciu

  • 10. Data: 2018-01-02 20:44:43
    Od: l...@g...com

    Musi być co do milimetra inaczej lipa-:)
    Żeby każdy budowlaniec robił z dokladnościa do 1 cm.