  • Data: 2017-06-27 10:22:53
    Temat: Re: Jak podłączyć piecyk do kalafiorów.
    Od: Agent0700 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak byc powinno ;) ale tak bym nie robil... Jesli oba kotly beda
    szeregowo, to ten nie dzialajacy bedzie robil za grzejnik, tzn cieplo pojdzie
    niepotrzebnie w jego komin.

    Wiem, chcę zrobić zawody omijające piecyk

    > Juz lepiej rownolegle,

    Kocioł piętro niżej jest i dostęp jest do pionu tylko

    > Ten na paliwo stale powinien miec jakies zabezpieczenia np. na wypadek awarii
    pradu. Chocby obejscie pompowe z zaworem roznicowym, zeby chociaz grawitacyjnie
    dzialalo.

    za cienkie rurki, grawitacja nie zadziała

    Można zrobić zbiornik i wymiennik w nim.