    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak połączyć nowe szambo ze starym?
    Date: Mon, 27 Jul 2009 21:22:53 +0200

    > Taki zwykły trójnik? Znaczy beż żadnych sztuczek?

    No tak mi się wydaje, bo po co ci sztuczki? Ważne zeby tylko zachować
    spadki.

    > Co to jest rewizja? To? http://tinyurl.com/mmkk6b Jeśli nawet, to czy
    > możesz wyjaśnić dlaczemu?
    > I toto ma być na wierzchu, coby łatwiej czyścić?

    No to coś podobnego, tylko w twoim wykonaniu to będzie kolejny trójnik
    tylko, skierowany do góry i wyprowadzony do poziomu gruntu, zamknięty np.
    deklem.
    Dajesz to po to, że jak Ci się coś zatka to wsadzisz tam spiralę i sobie
    przeczyścisz bez rozbierania całego połączenia i możesz sobie zaglądac czy
    nic nie stoi w rurze.
    ALe ty musisz uważać bo jak wszytko połączysz i zapełnisz te dwa dodatkowe
    po brzegi a one wejścia będą miały wyżej niż właz do twojego zbiornika, to
    jak podniesz właz to Ci wszzytko wystrzeli pod wpływem ciśnienia
    hydrostatycznego.

    No nic więcej mi nie przychodzi do głowy, ale tak jak pisał William będziesz
    wlewał te swoje "skarby" do gruntu, bo pewnie takie szmbo nie będzie
    szczelne
    Jeżeli chodzi o szczelność zbiorników to Ci nie pomogę, bo nie wiem jak się
    takowe wykonuje.
    A ty nie masz przypadkiem gliny poniżej tych kamieni? Bo jeżeli tak to
    wszytko sobie możesz pozalewać w okolicy :).

    Pozdrawiam Michał