  • 11. Data: 2015-10-31 10:06:00
    Temat: Re: Jak poszerzyć blachę okapową pod rynną?
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Wiesz co teraz powinienem napisać?

    Spokojnie. Nie daj się sprowokować.
    :D

  • 12. Data: 2015-10-31 10:26:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Staram się , ale mogę nie wytrzymać.

  • 13. Data: 2015-10-31 10:55:38
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Wiesz co teraz powinienem napisać?

    Najlepiej cytat tego na co odpowiadasz.

    --
    Czarek

  • 14. Data: 2015-10-31 11:46:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do konia mów albo do tych mądrych jak Ty co androida wykombinowali. Google tez mozesz
    powiadomić o swoich przemyśleniach. Jak dedukuje grupowym ormowcem jesteś co nigdy
    nic pożytecznego w żadnym temacie napisał za to do poprawiania pierwszy. Mały
    chłopczyk bawi się błotem. Podchodzi ormowiec i pyta co robi. Milicjanta chce ulepic.
    Bardzo dobrze mówi ormowiec. A ormowca tez ulepisz. Nie ulepie bo główną nie mam do
    zmieszania z błotem, odpowiedział chłopczyk. Zadanie wykonales i możesz się oddalić.

  • 15. Data: 2015-10-31 12:03:40
    Od: Czarek <c...@n...fm>

> [...]
    zmieszania z błotem, odpowiedział chłopczyk. Zadanie wykonales i możesz się oddalić.

    Tylko potwierdzasz to co o tobie wielu sądzi - jesteś niereformowalnym
    chamem i bucem, który winę za swoją nieudolność przerzuca na innych.

    --
    Czarek

  • 16. Data: 2015-10-31 12:23:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spierdalaj. Teraz możesz mnie wrzucić do KF. Masz powód.

  • 17. Data: 2015-10-31 12:27:25
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Spierdalaj. Teraz możesz mnie wrzucić do KF. Masz powód.

    No i nadal potwierdzasz to kim jesteś;-)
    Szkoda nawet KF dla takiego zera jak ty.

    --
    Czarek

  • 18. Data: 2015-10-31 17:12:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 31 października 2015 10:55:41 UTC+1 użytkownik Czarek napisał:

    > Najlepiej cytat tego na co odpowiadasz.

    Z google groups korzysta a te na androidzie nie cytują.

  • 19. Data: 2015-10-31 17:56:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 31.10.2015 o 17:12, Kris pisze:

    > Z google groups korzysta a te na androidzie nie cytują.

    A kogo to...?

    --
    Czarek

  • 20. Data: 2015-10-31 18:38:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 31 października 2015 17:12:59 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Najlepiej cytat tego na co odpowiadasz.
    > >
    > Z google groups korzysta a te na androidzie nie cytują.

    nawet przez www?

    b.