  • 1. Data: 2015-10-26 21:36:22
    Temat: ocieplanie domu - poradnik
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Hej,

    Marcin N. chyba kiedys sie zastanawial, czy pustka powietrzna bedzie pelnic
    role izolatora. Otorz bedzie - spojrzcie na ten film, to najnowsza technologia
    izolacji domu, przy tym dosc niedroga:

    https://www.youtube.com/watch?v=VbDyOR0u44g

    Jak myslicie, przyjmie sie wsrod inwestorow?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2015-10-26 21:46:21
    Temat: Re: ocieplanie domu - poradnik
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 21:36:25 UTC+1 użytkownik Adam Sz.
    > https://www.youtube.com/watch?v=VbDyOR0u44g
    >
    > Jak myslicie, przyjmie sie wsrod inwestorow?

    właściwie to artystyczny wygląd mozna uzyskac :) A czy nie droga metoda to nie wiem
    -czeba sie z takimi drobiazgami strasznie naebac.

    Co do efektów - jesli ta chalupa miala 0 ocieplenia, jesli wypelni wieksze dziury
    pianką i jesli da siatke z klejem dla odciecia wiatru- to uzyska całkiem niezły
    efekt.

    b.

    b.

  • 3. Data: 2015-10-26 21:48:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 21:46:22 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Co do efektów - jesli ta chalupa miala 0 ocieplenia, jesli wypelni wieksze dziury
    pianką i jesli da siatke z klejem dla odciecia wiatru- to uzyska całkiem niezły
    efekt.

    PIANKA!?
    On te scinki pewnie latami zbieral spod ocieplanych blokow, a Ty tu z
    burzujska pianka wyskakujesz ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2015-10-27 13:49:21
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Boskie!
    Chlustnac tynkiem i bedzie replika Orlego Gniazda

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:20140619_Zamek_w_
    Mirowie_3759.jpg

    --
    bajcik