eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak powiesić szafki w kuchni na "delikatnej" ścianie? › Re: Jak powiesić szafki w kuchni na "delikatnej" ścianie?
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak powiesić szafki w kuchni na "delikatnej" ścianie?
    Date: Fri, 23 Jan 2015 09:38:56 +0100

    dyskusyjnych:54c20089$0$2151$6...@n...neostrada
    .pl...

    > To oczywiste, że łapię ją w kilku miejscach. Pytanie - jak gęsto, żeby nie
    > było wpadki. Co 15 cm? Co 20? 30?

    Skoro producent podaje 30-50kg na śrubę. To policz sobie 4 śruby na szafkę
    60cm i będzie ok.

    Oczywiście to zależy co w tych szafkach będzie trzymał - wiklinowe koszyczki
    czy kamionkowe talerze. Myślę że 100 kg na szafkę nie przekroczysz więc te 4
    śruby będą ok nawet jeśli jedna z nich trafi na łączenie płyt, albo z innego
    powodu będzie gorzej trzymać.

    Aha ja bym dał kołki molly (te co się rozkładają za płytą) IMO 12mm to za
    mało by wkręt się dobrze w płycie wiórowej trzymał tym bardziej że przed nim
    jest płyta gipsowa i powoduje że siła działa bardziej na zginanie a nie na
    ścinanie.

    A jak dasz kołki molly to on ładnie listwę dociągną więc pewnie nie trzeba
    ta gęsto. Dałbym co 20cm

    Pozdrawiam
    Ergie