  • Data: 2011-06-20 13:33:44
    Temat: Re: Jak pozbyc sie much
    Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-20 09:15, Andrzej S. pisze:

    > I co? Wytrzymaja pare kilo kota podwieszonego na pazurze?

    Parę kilo kota wytrzymują nawet firanki (wiem, że do czasu) ;).
    Siatki są mocne, ale wiem, że niektóre koty wiele potrafią. Jeśli chcesz
    mieć 100% pewności, że wytrzymają, możesz pokusić się o samodzielne
    zrobienie ram z siatką stalową. Tu znajdziesz instrukcję:
    http://kocia_stronka.republika.pl/siatki.html.

    A.