    From: "nieuk" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Jak pozbyć się pni bez wykopywania?
    Date: Sat, 27 Mar 2010 23:12:41 +0100

    Użytkownik "Marek Migurski" <m...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:hoij5g$pso$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiego sposobu...

    Jak to nie ma?

    Wiśnię wyciąłem tak z 5-10 cm nad ziemią. Po jakimś czasie korzeń przy
    najechaniu kosiarką wziął i odpadł. Średnice miał niedużą to i dzurka była
    nieduża.
    Pewnie większa średnica więcej czasu wymaga.
    Ten 70 cm to ze 100 lat i zniknie.

    No chyba że chcesz szybciej bo nie napisałeś tego.

    To dobrze kombinujesz z grzybami.
    Podobne ( bo to tylko wiedza wyczytana a nie przetestowana) boczniak
    powoduje rozkład pni. Boczniak jest grzybem który jest uprawiany na słomie
    do zjedzenia lub na pniach do rozkładu pni (oczywiście podobno).

    --
    PawełJ