    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Jak przechować dokumenty
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: 22 Sep 2018 11:20:17 GMT

    On Sat, 22 Sep 2018 10:55:09 +0200, test wrote:

    > I jesteś pewien, że za takie pijondze ten backup jest odporny na prawa
    > Murphy'ego?

    A co ma do tego piniądz? Sugerujesz, że gdyby Octave wystawiał mi
    trzykrotnie wyższą fakturę za VPS, to ten działałby w jakiś sposób lepiej?

    Co do Murphy'ego, to pewności nie ma nigdy, z niczym. Domowy NAS działa
    już z trzeci rok bez problemu (poprzedni wymieniłem nie dlatego że się
    zepsuł, tylko dlatego że nowy mniej prądożerny był). VPS też już kilka
    lat działa bez usterki.

    Prawdopodobieństwo że VPS się rozsypie i że w tym samym momencie piorun
    strzeli w domowy NAS jest... nie wiem jakie dokładnie, ale na pewno małe.

    Mateusz