    From: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Jak równo przyciąć wysoki żywopłot?
    Date: Sat, 22 Oct 2011 22:20:16 +0200

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4ea2baa1$0$2199$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wot zagwozdka! No bo niby wystarczy wbić dwa paliki i przeciągnąc miedzy
    > nimi sznurek, ale... żywopłot ma ok. 4m i trzeba go z góry wyrównać, ale
    > równiutko pod sznurek. No i tak - tyczki bambusowe może i sa takie długie,
    > ale trudno je wbić w grunt na tyle mocno by utrzymaly naszpanowany
    > sznurek. Z kolei wbijac tyczki budowlane o takiej długości to chyba
    > musiałbym użyć kafara? Myślałem o czyms takim jak taka elektroniczna
    > poziomica, ale czy widać na zielonym taką piskę? Macie jakies pomysły?

    Myślę, że warto spróbować z czymś elektronicznym. Nie musi to być wcale
    poziomica. Powinien wystarczyć laserowy wskaźnik za kilka złotych - taki,
    jakich używają teraz prelegenci i wykładowcy. To widać na pewno na kilka,
    kilkanaście metrów. Wcale nie musi być widać piski na zielonym, wystarczy
    jak znacznik stale będzie widoczny w jednym miejscu tego narzędzia co tnie
    żywopłot.

    Antoni Broniak