  • 1. Data: 2011-10-22 12:44:17
    Temat: Jak równo przyciąć wysoki żywopłot?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Wot zagwozdka! No bo niby wystarczy wbić dwa paliki i przeciągnąc miedzy
    nimi sznurek, ale... żywopłot ma ok. 4m i trzeba go z góry wyrównać, ale
    równiutko pod sznurek. No i tak - tyczki bambusowe może i sa takie długie,
    ale trudno je wbić w grunt na tyle mocno by utrzymaly naszpanowany sznurek.
    Z kolei wbijac tyczki budowlane o takiej długości to chyba musiałbym użyć
    kafara? Myślałem o czyms takim jak taka elektroniczna poziomica, ale czy
    widać na zielonym taką piskę? Macie jakies pomysły?

    zdroofka Johnny

  • 2. Data: 2011-10-22 13:07:39
    Temat: Re: Jak równo przyciąć wysoki żywopłot?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Oct 2011 14:44:17 +0200, Johnny napisał(a):

> [...]
    > kafara? Myślałem o czyms takim jak taka elektroniczna poziomica, ale czy
    > widać na zielonym taką piskę? Macie jakies pomysły?

    Szablon się robi - dwie tyczki pionowe i jedna poprzeczna na szerokość
    żywopłotu, na żądanej wysokości. I się szablon przesuwa w miarę strzyżenia.
    --
    XL
    "Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

  • 3. Data: 2011-10-22 14:19:57
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-10-22 14:44, Johnny pisze:
> [...]
    > to chyba musiałbym użyć kafara? Myślałem o czyms takim jak taka
    > elektroniczna poziomica, ale czy widać na zielonym taką piskę? Macie

    A może pręt stalowy np. fi12? :)

  • 4. Data: 2011-10-22 17:49:18
    Od: Marek K <m...@W...pl>

> [...]
    > to chyba musiałbym użyć kafara? Myślałem o czyms takim jak taka
    > elektroniczna poziomica, ale czy widać na zielonym taką piskę? Macie

    Jak w namiocie - śledzie i odciągi

    Marek

  • 5. Data: 2011-10-22 18:40:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Oct 2011 19:49:18 +0200, Marek K napisał(a):

    > Jak w namiocie - śledzie i odciągi

    Wot komplikacya :-D
    33333-)

  • 6. Data: 2011-10-22 20:20:16
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musiałbym użyć kafara? Myślałem o czyms takim jak taka elektroniczna
    > poziomica, ale czy widać na zielonym taką piskę? Macie jakies pomysły?

    Myślę, że warto spróbować z czymś elektronicznym. Nie musi to być wcale
    poziomica. Powinien wystarczyć laserowy wskaźnik za kilka złotych - taki,
    jakich używają teraz prelegenci i wykładowcy. To widać na pewno na kilka,
    kilkanaście metrów. Wcale nie musi być widać piski na zielonym, wystarczy
    jak znacznik stale będzie widoczny w jednym miejscu tego narzędzia co tnie
    żywopłot.

    Antoni Broniak

  • 7. Data: 2011-10-22 21:06:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Oct 2011 14:44:17 +0200, Johnny napisał(a):

    > (...) Macie jakies pomysły?

    http://tiny.pl/h11jp
    ;-P

    --
    XL

  • 8. Data: 2011-10-23 13:21:33
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Macie jakies pomysły?

    Hejka. Koziołek na 4-metrowych nogach. :-)
    Pozdrawiam szczudłowato Ja...cki