  • 1. Data: 2011-10-16 16:34:36
    Temat: zioła, rzeżucha - na balkonie czy w domu?
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    czy zioła w donicy trzymać w domu czy na balkonie
    w nocy są przymrozki
    w domu bardzo ciepło z kolei (no i szkoda miejsca)

  • 2. Data: 2011-10-16 17:22:07
    Temat: Re: zioła, rzeżucha - na balkonie czy w domu?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Oct 2011 18:34:36 +0200, lamia napisał(a):

    > czy zioła w donicy trzymać w domu czy na balkonie
    > w nocy są przymrozki
    > w domu bardzo ciepło z kolei (no i szkoda miejsca)

    Albo rybka, albo pipka :-)
    --
    XL
    Bronisław Komorowski określający się jako konserwatywny, wierzący otworzył

    * Źródło: Barbara Fedyszak-Radziejowska - Walka z krzyżem to powtórka
    z PRL, naszdziennik.pl, 11 sierpnia 2010

  • 3. Data: 2011-10-16 17:42:46
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    > Albo rybka, albo pipka :-)

    to jest ostateczna odpowiedź?

  • 4. Data: 2011-10-16 17:50:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Oct 2011 19:42:46 +0200, lamia napisał(a):

    > to jest ostateczna odpowiedź?

    Rozwinięcie: albo zioła w domu, albo błogie ciepełko.
    Rada: przykręcic kaloryfery albo dać sobie spokój z roślinkami tego typu, a
    wziąć się za uprawę bananowca ;-)

  • 5. Data: 2011-10-16 21:12:28
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-10-16 19:50, Ikselka pisze:

    > Rada: przykręcic kaloryfery albo dać sobie spokój z roślinkami tego typu, a
    > wziąć się za uprawę bananowca ;-)

    No to muszę postawić budzikotermometr na parapecie w pokoju i w kuchni
    celem dokonania testów.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 6. Data: 2011-10-16 21:47:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Oct 2011 23:12:28 +0200, Aicha napisał(a):

    > No to muszę postawić budzikotermometr na parapecie w pokoju i w kuchni
    > celem dokonania testów.

    Dołóż jeszcze fotometr - natężenie oświetlenia jest nawet ważniejsze dla
    roślin od temperatury, która zimą w domu zwykle nie spada poniżej zera ani
    nie zwyżkuje niczym w tropikach.
    Czytaj: poszukaj najjaśniejszego miejsca, niekoniecznie najcieplejszego.
    Jesli nienajcieplejsze, to mało podlewać rośliny - tyle aby nie więdły.

  • 7. Data: 2011-10-16 22:02:39
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-10-16 23:47, Ikselka pisze:

> [...]
    > Czytaj: poszukaj najjaśniejszego miejsca, niekoniecznie najcieplejszego.
    > Jesli nienajcieplejsze, to mało podlewać rośliny - tyle aby nie więdły.

    Wiele do wyboru nie mam - północ albo zachód :)

  • 8. Data: 2011-10-16 22:34:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Oct 2011 00:02:39 +0200, Aicha napisał(a):

    > Wiele do wyboru nie mam - północ albo zachód :)

    No to zachód.

  • 9. Data: 2011-10-16 23:00:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    > No to muszę postawić budzikotermometr na parapecie w pokoju i w kuchni
    > celem dokonania testów.

    Jeśli parapety są zimne (kamienne lub lastrico) i/lub od nieszczelnych okien podczas
    mrozów wieje chłodem, warto doniczki umieścić w dodatkowych dużych plastikowych
    osłonkach ustawionych na styropianowych podkładkach (za czasów "starych" okien
    wykorzystywałam tacki od warzyw i owoców).