  • 1. Data: 2011-10-12 19:00:08
    Temat: do kiedy trzymać nowe sadzonki róży na balkonie
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    wsadzam w donice róże kupinie w sadzonkach - takie jak w markecie
    nie wiem, do kiedy trzymać różę na balkonie a kiedy do piwnicy - czy do
    pierwszych przymrozków nocnych czy wcześniej?

    Oraz,czy powsadzeniu różny do ziemiizalać duża ilością wodymcyz stopniowo
    pdlewać? Abynajlepiej się przyjęła

  • 2. Data: 2011-10-12 20:44:07
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-10-12 21:00, lamia pisze:
> [...]
    >
    > Oraz,czy powsadzeniu różny do ziemiizalać duża ilością wodymcyz
    > stopniowo pdlewać? Abynajlepiej się przyjęła

    Myślę, że siuauyjcy odjy, iuysai huudjyk opkajh odpo do adibuchk, a
    potem do piwsnicy.

  • 3. Data: 2011-10-14 22:14:53
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "wolim" <n...@t...pl> wrote in message

    > Myślę, że siuauyjcy odjy, iuysai huudjyk opkajh odpo do adibuchk,

    oraz
    czy
    po
    wsadzeniu
    do ziemi
    zalać
    dużą
    ilością
    wody,
    czy
    stopniowo
    podlewać,
    aby
    najlepiej
    się
    przyjęła
    ?

    > a potem do piwsnicy.

    zatem, kiedy do tej piwnicy?

    Czy suche powietrze (takie mam pomieszczenie) nie zmarnuje tego typu roślin
    przez zimę?