  • 1. Data: 2011-10-20 12:51:48
    Temat: Dyniowy raj :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Hmmm, no to mam zagwozdkę...
    http://www.kcb-samen.ch/shop/?cPath=801

    --
    XL

  • 2. Data: 2011-10-23 18:16:58
    Temat: Re: Dyniowy raj :-)
    Od: "jasiek" <j...@p...fm>

    news:sdft0cumujev$.hr6p2odoydxb$.dlg@40tude.net...
    > Hmmm, no to mam zagwozdkę...
    > http://www.kcb-samen.ch/shop/?cPath=801
    >
    > --
    > XL

    Zagwozdgka, jak zagwozdka, ale ceny to troche powalają, plus przesyłka
    powiedzmy 3 Euro, to troche przesada. W Portugali tydzień temu, kupiłem
    Atlantic Giant oraz Mammoth Gold obydwie po 1,9Eur, a w tym sklepie pierwsza
    za 4,7Eur a druga za 3 Eur. No to przebitka niezła. A ja kupowałem w Brico
    Marche (odnoga Inter Marche), cos jak nasza Castorama, więc nie był to
    jakiś specjalistyczny sklep z ekstra niskimi cenami.

    jasiek

  • 3. Data: 2011-10-23 18:43:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Oct 2011 20:16:58 +0200, jasiek napisał(a):

> [...]
    > Marche (odnoga Inter Marche), cos jak nasza Castorama, więc nie był to
    > jakiś specjalistyczny sklep z ekstra niskimi cenami.

    Owszem, osobom, które często podróżują, nie opłaca się. Ja się rzadko
    ruszam gdzieś dalej, bo potwornie nie lubię się przemieszczać (samo
    przemieszczanie mnie zniechęca, nie perspektywa zobaczenia pięknych miejsc)
    - więc dla mnie interenetowy sklep jest wygodny :-)
    --
    XL
    "Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

  • 4. Data: 2011-10-23 20:40:23
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    Też mam zagwozdkę.Z nasion z Anglii wyrosło mi takie coś,podnieść dałem radę,
    przeniosłem pięć kroków i wypadło z rąk.Rozcinałem na kawałki maczetą i
    siekierą.Z jednej szesnastki żona upiekła chleb,rozcinałem skórkę brzeszczotem
    do metalu,w środku był miękki.
    Pestek ma to-to bardzo mało,reszta pójdzie na żranie dla dżdżownic.A miejsce
    zajmowało.
    mirzan

  • 5. Data: 2011-10-23 23:37:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Oct 2011 22:40:23 +0200, mirzan napisał(a):

> [...]
    > do metalu,w środku był miękki.
    > Pestek ma to-to bardzo mało,reszta pójdzie na żranie dla dżdżownic.

    Jak pomarańczowe w środku, to zróbże z tego marynatę! zupę! dżem!

    > A miejsce
    > zajmowało.
    > mirzan

    Masz zdjęcie tego potFora?