  • Data: 2018-08-14 12:46:11
    Temat: Re: Jak solary w dzisiejszy dzień?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 sierpnia 2018 12:29:13 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Dużo droższe te hybrydy teraz?

    Jest dziwnie bo takie małe moce do 4kW są porównywalne cenowo
    do falowników zwykłych, a egzemplarze pod 10kW już ze 2-3x droższe.

    > Bo może wystarczy po odpięciu się od
    > sieci zapodać w lokalne obwody sygnał z generatora 50Hz/230V. Taki
    > falownik sobie pomyśli, że zobaczył elektrownię i sam też weźmie
    > się do roboty. Dopiero wtedy go dociążyć większą mocą.

    Pomysł zasadniczo dobry, ale nie wiem czy falownik nie będzie chciał
    upchnąć mocy w sieć, gmerając parametrami i po stwierdzeniu że moc
    nie włazi wyłączy się i będzie darł mordę.

    L.