  • Data: 2018-08-14 14:41:08
    Temat: Re: Jak solary w dzisiejszy dzień?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Jest dziwnie bo takie małe moce do 4kW są porównywalne cenowo
    > do falowników zwykłych, a egzemplarze pod 10kW już ze 2-3x droższe.

    Może dlatego, że w tych małych jest to rzeczywiściue potrzebne. Jakiś
    domek na odludziu pracujący głównie na własne potrzeby. A przy większym
    kalibrze to już fanaberya, więc nie robią tego masowo.

    > Pomysł zasadniczo dobry, ale nie wiem czy falownik nie będzie chciał
    > upchnąć mocy w sieć, gmerając parametrami i po stwierdzeniu że moc
    > nie włazi wyłączy się i będzie darł mordę.

    Też nie wiem, tak tylko sobie kombinuję. Może gdyby go dociążyć tak,
    by mu napięcie spadło jak przy dwudziestym stopniu zasilania za Gierka,
    to by miał rezerwę do upychania.

    --
    Jarek