  • Data: 2012-10-16 09:45:35
    Temat: Re: Jak szpachlowac wkrety w srodku plyty g-k?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Uwierz mi, aby wyszło profesjonalnie i szybko to trzeba profesjolnalnych
    >narzędzi. Wkręciłem, nie przesadzam, jakieś kilkaset tysięcy wkrętów do
    >płyt GK. Mam wkrętarki Makita i Kres. używałem także Bosza, Hilti, chyba
    >nie

    To prawda ...

    U mnie kilka dni temu brygada skończyła robić poddasze.
    Gościu który to robił zajmuje się tym od kilkunastu lat ...
    Miał ze sobą narzedzia profesjonalne (cały zestaw Makity , Hilti) i powiem
    szczerze mogłem sobie ich poużywać i nie ma porównania ze sprzetem
    amatorskim.
    Sam mam prywatnie 2 wkrętarki tanie (14,4V i na 220v) i one przy Makicie 18V
    (z młotem udarowym) po prostu wymiękały ...
    Albo akumulator padał szybko przy mocnym obciążeniu (wkrętanie wkrętów 4-5cm
    w naprawdę twarde podłoże (plyty Durelis) , albo nie potrafiła wkręcić do
    końca. A tania wkrętarka na 220V zaczęła się dymić ...
    Makita była lekka , wytrzymywała wiele wiele godzin (ładowanie z 1 godzinę ,
    przy mojej wkrętarce ładowanie 3-5 godzin) i miała niesamowitego powera ...

    Także inne narzedzia ...

    Jako że zostało trochę materiałów to zrobiłem sam jedna ściankę. Szczerze
    mówiąc mając profesjonalne narzędzia robota ta była przyjemna i nie męcząca.
    Najpierw pociecie profili nożycami , potem cięcie płyt KG nożem (duuuużo
    lepszy i mocniejszy od moich tanich nożyków) , potem podciecie płyt piłą pod
    kątem 45 stopni , przykręcenie specjalną wkrętarką MAkita (idealnie każdy
    wkręcony wkręt) , ocieplenie (specjalnym nożem cięło się jak masełko) ,
    potem strugiem doszlifowanie i gotowe :)

    Przykręcenie płyt normalną wkrętarką jest nierealne. Łepek wkręta musi być
    około 1mm wewnątrz płyty. Normalnie bez specjalnej wkrętarki nie da się tego
    precyzyjnie zrobić a głębokość osadzenia ma naprawdę duże znaczenie.