  • Data: 2019-03-02 12:01:42
    Temat: Re: Jak to jest
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 marca 2019 09:16:05 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > No to ja widocznie upośledzony jestem,

    wygląda na to zes jakis matematyczny dyslektyk, co samo w sobie nie jest niczym złym,
    ot zdarza się. Złym sie stanie gdy ktos tobie podobny dopadnie sie
    do tworzenia programów nauczania.

    > A wracając do tematu dzieci - jasne, ćwiczenie pamięci może mieć sens,
    > ale dlaczego zaśmiecać młodym ludziom pamięć rzeczami, które w żaden
    > sposób im się w życiu nie przydadzą? Żeby w wieku 40 lat mogły się
    > popisać przed dzieciakiem sąsiada że "Redutę Ordona" pamiętają?

    mozna cwiczyś pamięc zapamietując dowolne rzeczy np szereg przypadkowych liczb. Tyle
    ze znacznie korzystniej jest zapamiętywać wiersze - masz dwa w jednym, pamięć i
    kulturę.

    b.