    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 1 Oct 2013 00:07:13 -0700 (PDT)
    <5je9857xkn2s$.dlg@myjk.org> <l1p3ba$qbe$1@speranza.aioe.org>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    <e...@m...org> <524092a6$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1rdvb$hf5$1@node2.news.atman.pl>
    <5241fb36$1$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1ulop$mnj$1@node2.news.atman.pl>
    <5243d5a9$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l20old$nfk$1@node1.news.atman.pl>
    <5243ed06$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <2...@g...com>
    <b...@g...com>
    <5...@g...com>
    <0...@g...com>
    <52474824$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <1k0gfupwz74tk$.dlg@myjk.org>
    <5249f4eb$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 października 2013 00:02:27 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > A teraz ten popiół, który poprzednio miesięcznie zajmował mi prawie cały
    > kontener 1100 litrów ja mam zmieścić w pojemnik 120 litrów, za który
    > muszę płacić więcej niż poprzednio za 1100 litrów.
    To kup Sobie pojemnik 1100litrów np taki
    http://allegro.pl/pojemnik-na-odpady-1100l-weber-sza
    ry-i3407412171.html
    i wsypuj śwoje smieci. Gmina odbierze
    Ile wcześniej płaciłeś za wywóz 1100litrów a ile obecnie płacisz za wywóz
    nieczystości?
    > Chętnie zapłacę dodatkowo, tylko gmina ma określone zasady, bo tak ma
    > zawarte umowy z firmami.
    > Niestety gmina tego mi nie chce zapewnić nawet za dodatkową opłatą, bo
    > ma swoje ustalone zasady, gdyż firma wywozowa, która zawarła umowę z
    > gminą nie chce robić dodatkowych kursów, bo nie opłaca się firmie
    > przyjeżdzać dodadkowo do jednego czy nawet kilku klientów.
    Pytałeś, dzwoniłeś?
    Bo mi się wydaje że tak Sobie piszesz by pisac.
    Przecież smieciaryu i tak jeżdzą odbierając śmieci na starych zasadach od
    przedsiębiorców.
    Ty tez masz działalność to powinieneś mieć podpisana umowe na odbiór śmieci i
    spokojnie wtredy firma od Ciebie odbierze co tam masz i jeszcze fakturę dostaniesz
    która Sobie w koszty wrzucisz.
    > Czy naprawdę jesteś tak ograniczony, że nie jesteś w stanie tego
    > zrozumieć?
    Wybacz ale to co piszesz kupy sie nie trzyma
    > Problem w tym, że ja nie mogę dodatkowo zapłacić za swoje,
    Możesz, tylko nie chcesz wykazać choć trochę inicjatywy aby to zrobic

    > Problem zaś polega na tym, że obecnie nie mogę sobie dodatkowo podpisać
    > drugiej umowy z dowolną firmą, która mi postawi dodatkowy pojemnik np.
    > 1100 litrów i co miesiąc będzie ode mnie odbierać dodatkowe śmieci.

    Po co tobie druga umowa. Kup sobie pojemnik 1100 litrów i będa go ofd Ciebie odbierac
    zgodnie z harmonogramem. Zresztą zadzwoń najpierw do firmy która obsługuje Twój teren
    to być może odsprzedadzą Tobie za niewielkie pieniadze taki używany pojemnik.

    > I będę miał postawę roszczeniową, bo co innego było obiecywane niż to co
    > zostało wprowadzone
    Więc domagaj się w gminie aby robiła to co obiecała.
    Póki co mam wrażenie że piane buijesz.