  • 1. Data: 2009-04-26 19:51:14
    Temat: Jak usunąć Duluks farbę akryl z wodnego lakieru do parkietu.
    Od: mikkim <c...@i...pl>

    Witam

    Mam poważny problem z usunięciem kilku plamek z parkietu
    polakierowanego lakierem wodnym duluksa. Plamki owe powstały z farby
    duluks, akryl do wnętrz. Próbowałem wodą i płynem i nie pomogło.
    Bardzo mocno się trzyma. Czy jest jakaś metoda oprócz ponownego
    cyklinowania?

    pozdrawiam
    mik

  • 2. Data: 2009-04-26 20:57:21
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "mikkim" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
[...]

    Farby akrylowe rozpuszcza rozpuszczalnik karbamidowy.

  • 3. Data: 2009-04-26 21:26:24
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

> [...]
    c.googlegroups.com...
    > Próbowałem wodą i płynem i nie pomogło.
    > Bardzo mocno się trzyma. Czy jest jakaś metoda oprócz ponownego

    Plamki jak rozumiem niewielkie - zdrapać żyletką można.
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 4. Data: 2009-04-26 21:45:39
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

[...]

    Zastosuj rozpuszczalnik karbamidowy do zmycia farby akrylowej

  • 6. Data: 2009-04-27 05:46:03
    Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl>

[...]

    ==================
    Spróbuj terpentyną. Dla wygody naciągnij zwilżoną ściereczkę na szpachlę i
    jazda :)
    Druid29

  • 7. Data: 2009-04-27 14:02:48
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Jeżeli ten lakier na podłodze był trochę przybrudzony to mechanicznie np.
    linijką na płask ale ruch linijki musi być szybki i z dociskiem, wowczas
    plamki mogą odskoczyć. Jak nie to zeskrobać po trochu.
    Jacek
    PS
    lakier wodny? nigdy więcej!