    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak wciągać ciężary na piętro?
    Date: Sun, 11 Jan 2015 22:12:49 +0100

    > 300 kg? Desek?
    inna historia. deski są tak długie, że jest prawie zerowa szansa aby je
    wnieść, bez obicia klatki schodowej. Do pokonania jest 70 schodów, do
    wniesienia cała podłoga mieszkania plus 130 metrów kantówki. lekko
    licząc 800kg.
    > To wciągaj po 1 sztuce jak Ci ciężko.
    Tak będzie trzeba, bo towar nie tyle że za ciężki, ale za długi!
    > Wiadro betonu ma 30 kg, a facet łapie dwa wiadra i zapyla na piętro,
    > wylewa i wraca po następne. I tak przez pół dnia.
    piętro. ja mam prawie 4 piętro. Facet znosił mi rozebrane piece kaflowe
    i gruz. jak się podejmował zadania to było "spoko". jak skończył to
    powiedział że nigdy więcej w życiu. Pomyśl ile razy można wejść,
    poprostu wejść na 4 piętro.
    > A Tobie ciężko, ludziom się naprawdę nie chce pracować.
    ja mam grupę inwalidzką "niezdolny do samodzielnej egzystencji" więc ja
    w konkursie nie startuje. mimo to zgon mam dopiero po 3 wejściu, czyli
    210 schodów w górę i 140 w dół. Za to moje schody pokonują wielu
    "byczków". Nie od razu, ale po kilku kursach....
    Tak czy siak, jak jutro nie będzie lało i wiało, to nakręce filmik jak
    wciągam dechy do góry.

    Pozdrawiam
    ToMasz