  • 11. Data: 2013-03-26 17:04:24
    Temat: Re: Jak wkleic duze lustro?
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Ghost* wdusil[a] knefle:

    >Ale on chce miec pewnie lustro na rowno z kafelkami obok.
    >Jak wklei kafelki pod lustru, to juz mu wyjdzie na wierzch.

    Zamiast kafelek mozna zrobic paski z kleju/zaprawy uwzgledniajac
    grubosc lustra. Jesli nierownosci sa duze to najlepiej nakladac
    cienkimi warstwami kilka razy.

  • 12. Data: 2013-03-26 17:54:53
    Temat: Re: Jak wkleić duże lustro?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2013-03-24 21:12, Rentier pisze:
    > Witam, chcę wkleić lustro w ścianę pokrytą kafelkami.Pod lustrem
    > kafelek brak. Za to ściana jest masakrycznie nierówna.Resztki po
    > bruzdach, wżery po wykuciach itd. Czy należy to wyrównać, czy po prostu
    > napakować odpowiednio dużo silikonu?Lustro o wymiarach 180 szer, na
    > 120cm wysokości
    > Jaką technologię klejenia polecacie?
    > - placki
    > - paski
    > - może tylko brzegi na styku z płytkami osilikonować i dość?
    > Czy podłoże czymś zagruntować?

    Uważaj, żeby lustro miało odpowiednią przestrzeń nad kafelkami, nad
    którymi się znajduje (elastyczna fuga). Miałem spartaczoną robotę i
    lustro na styk z kafelkami - przy osiadaniu budynku (czy ruchach od aut
    na ulicy) lustro nieco osiadło, naprężyło się i pękło. Zrezygnowałem z
    klejenia i na sztywno przykręciłem śrubami/kotwami (z ładnymi ozdobnymi
    guzami).
    T.

  • 13. Data: 2013-03-26 18:42:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lustro nieco osiadło, naprężyło się i pękło. Zrezygnowałem z klejenia i na
    > sztywno przykręciłem śrubami/kotwami (z ładnymi ozdobnymi guzami).

    Musi wygladac przecudownie

  • 14. Data: 2013-03-26 22:07:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zil0g wrote:
    > *Ghost* wdusil[a] knefle:

    > Zamiast kafelek mozna zrobic paski z kleju/zaprawy uwzgledniajac
    > grubosc lustra. Jesli nierownosci sa duze to najlepiej nakladac
    > cienkimi warstwami kilka razy.

    kleii sie zestawy klinów dystansowych tak aby uzyskać bazę dla lustra...

  • 15. Data: 2013-03-27 19:13:59
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Marek Dyjor* wdusil[a] knefle:

    >kleii sie zestawy klinów dystansowych tak aby uzyskać bazę dla lustra...

    Swoje przyklejalem na paski z kafelek wlasnie, co prawda polowe mniejsze
    150x60 i 140x60. Wpasowaly sie prawie idealnie w plaszczyzne z kafelkami,
    sa minimalnie wklesle. Ale przy ukosnej fudze na krawedzi jest to niezauwazalne.