  • Data: 2011-05-13 07:52:18
    Temat: Re: Jak wmontowac pustaki szklane w scianke G-K
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy lżejsza konstrukcja z profili do płyt G-K będzie wystarczająca?

    wystarczająca... tylko pustaków nie łącz na zaprawę, tylko kup system
    do suchego montażu, takie profile pcv i elastyczny klej montażowy w
    kartuszach

    > Druga sprawa, to kolor pustaków i ścian. Pustaka się nie zmieni przez
    > wiele, wiele lat i determinuje on kolor ścian na długo.

    no właśnie, też miałem dylemat i ... wybrałem bezbarwne...:-)
    wziąłem satynowe, ładnie wyglądają, nie błyszczą jak butelki po piwie,
    ale utrzymanie ich w czystości to porażka, ciężko odmyć ślady po
    palcach i widać każdą plamę...

    pozdrawiam
    s_13