    From: "P4tryk" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak wykonac posadzke na ziemi ?
    Date: Sun, 22 Feb 2009 21:33:51 +0100

    Uzytkownik "cadzik" <a...@s...pl> napisal w wiadomosci
    news:gnr494$o03$1@inews.gazeta.pl...
    > Jesli mozna sie wtracic:

    > 20 cm to stanowczo za duzo moim zdaniem. Przy chudziaku jest taki problem,
    > ze jak sobie przyjmiesz 20 cm to wylejesz i tak z 22-23 cm. Spokojnie
    > wystarczy 12 - góra 15 cm. Przy takiej ilosci betonu pewnie nie bedzie
    > krecil w betonirce tylko zamówi. A nawet beton B10 z wytwórni to osiaga
    > gwarantowana wytrzymalosc pod B15, wiec nie ma czym sie martwic. Jak
    > bedzie mial troche szczescia i na wezle nie bedzie sie chcialo zmieniac
    > recepty to przywioza i B20(25) jak gdzies w poblizu jest budowa....
> [...]

    Witan
    Czy przy zakupie gotowego betonu nie trzeba do tego zamowic jakiejs
    specjalnej pompy takiej jak na budowach ? Problem w tym ze wylewka ma byc
    wewnatrz tunelu foliowego i dojscie jest tylko przez szczyty. W takim
    wypadku beton moge sobie przywiezc przez drzwi np. taczka ale przeciez
    wywozenie betonu taczka ze stojacej wielkiej betoniarki to chyba nie jest
    dobry pomysl. Wydaje mi sie iz lepiej bedzie robic samemu beton i zalewac po
    kawalku. Jakie skaldniki powinien zawierac taki beton - gruby zwir czy
    drobny piasek, moze jedno i drugie ?

    // Patryk Jakóbiak \\