    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak wykonczyc szczeline wanna-sciana?
    Date: Mon, 6 Feb 2012 18:51:09 +0100

    Użytkownik "_THX." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jgp1dn$7vc$1@inews.gazeta.pl...
    > Pytanie nietrywialne, mam doświadczenie w silikonach itp., ale nie
    > chciałbym
    > popełnić błędu.
    > Wanna akrylowa z aeromasażem, czyli minimalnie ale jednak drgania bedzie
    > miała.
    > Wanna wstawiona we wnękę trzema ścianami, czwarta ścianka wanny jest od
    > strony łazienki i podmurowania murkiem z gazobetonu.
    > Wanna dochodzi do glazury, nie jest wstawiona "pod" płytki.
    > Na krawędź wanny przed wstawieniem naklejona taśma (neoprenowa?) 3M
    > grubości
    > ok. 3 mm.
> [...]

    Ja bym użył jednak silikonu sanitarnego. Moje sprawdzone marki to max i
    gebo - nie trafiłem dotąd na lepsze silikony. Ja uszczelniałbym na biało -
    tak jak wanna. Silikon zawsze jest minimalnie nierówny na powierzchni
    przyboru gorzej to wygląda lub bardziej się odcina niż na powierzchni
    ściany. Osadzenie wanny na listwie i przyleganie do trzech ścian i cięzkiej
    zabudowy sprawia że moim zdaniem drgania można pominąć. Większy wpływ mogą
    mieć odkształcenia pod wpływem obciążeń i temperatur niż od drgań