  • 21. Data: 2009-04-18 18:08:39
    Temat: Re: Jak zabezpieczacie mieszkania?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Gdyby byli w domu, więcej kosztowałby pogrzeb - może.

    Jakby byli w domu to nie byłoby włamania.
    Myślisz że złodziej jest taki głupi że włamuje sie na ślepo?

  • 22. Data: 2009-04-18 18:18:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 20:08:39 +0200, Boombastic napisał(a):

    > Jakby byli w domu to nie byłoby włamania.
    > Myślisz że złodziej jest taki głupi że włamuje sie na ślepo?

    Czasem mysli, że nikogo nie ma. My tam się cicho w domu zachowujemy ;-)
    --
    "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
    ;-PPP

  • 23. Data: 2009-04-18 18:52:42
    Od: Darek <d...@w...pl>

    Ikselka wrote:

    > No, a ja mam jeden tv, stary, malutki, w kuchni. Generalnie nie
    > "inwestujemy" w elektronikę audiowizualną, w sypiualni robimy wszystko
    > tylko nie ogladamy tv, w salonie gości się bawi, a nie puszcza im filmiki z
    > wesela czy ostatniej podróży. Kradzież zmywarki przeżyję, pralki z piętra
    > nie ściągną, bo ciążka jak ch..., a co najcenniejszej dla mnie rzeczy,
    > fortepianu, złodziej ani nie udźwignie, ani nie zmieści w drzwiach, chocby
    > się zes... .

    Problem z włamaniami jest niestety taki, że często te bydlaki więcej
    niszczą niż kradną. A im mniej "towaru" znajdą tym więcej potrafią z
    wściekłości zniszczyć (meble, obrazy, ściany itd.) - fortepian to
    idealny sprzęt do zniszczenia...

    Dlatego ważne jest aby ubezpieczenie od kradzieży pokrywało też szkody
    dokonane w mieszkaniu. Inna sprawa, że nie wszystko da się przeliczyć na
    pieniądze.

  • 24. Data: 2009-04-18 19:27:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 20:52:42 +0200, Darek napisał(a):

> [...]
    > niszczą niż kradną. A im mniej "towaru" znajdą tym więcej potrafią z
    > wściekłości zniszczyć (meble, obrazy, ściany itd.) - fortepian to

    Niby tak, ale to zależy, jak w ogóle się podchodzi do rzeczy.
    Dla mnie mają one wartość tylko do pewnego momentu.
    Nie takie rzeczy się już traciło...

    > Dlatego ważne jest aby ubezpieczenie od kradzieży pokrywało też szkody
    > dokonane w mieszkaniu. Inna sprawa, że nie wszystko da się przeliczyć na
    > pieniądze.

    Oczywiście, że nie wszystko. Fortepian czy inne instrumenta mam
    ubezpieczone jakoś tam. Na reszcie mi w sumie aż tak nie zależy, abym się
    miała zapłakać na śmierć z powodu utraty.
    Kiedy umarła moja mama, została po niej wielka kupa rzeczy. Stały się bez
    niej niczym. Od tej pory już nie gromadzę. Jestem.

  • 25. Data: 2009-04-18 20:53:02
    Od: "jarek d." <d...@-...pl>

    > Czasem mysli, że nikogo nie ma. My tam się cicho w domu zachowujemy ;-)

    W sypialni też? ;-)

    jarek d.

  • 26. Data: 2009-04-18 21:18:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 22:53:02 +0200, jarek d. napisał(a):

    > W sypialni też? ;-)

    Kiedy nas w domu nie ma, włączamy światło i jakieś dźwięki - tak dla zmyłki
    ;-)

  • 27. Data: 2009-04-20 12:36:33
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie lubię sprzątać.

    A kobity niektóre po włamaniu czują się jak po gwałcie, podobno.
    JaC

    -----

  • 28. Data: 2009-04-20 18:42:26
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Tadek pisze:
    > nie życzę Tobie włamania, ale jak już to powołaj sie na ten zapis. Jak
    > będzie szkoda to wtedy przypomnisz sobie moje słowa.

    spokojnie spokojnie, panie "teoria spisku", dam rade

    Sierp