    Subject: Re: Jak zamontować barierki tarasu - rysunek
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Thu, 2 Jul 2020 15:44:51 +0200

    W dniu 2020-07-02 o 14:10, Jacek pisze:

    > Z pierwszego rysunku wynika, że krokwie C24 są prawie pod planowaną
    > barierką. Ja bym przewiercił płytę tarasu na wylot i przymocował słupki
    > od spodu na szpilkach do kątownika (albo krótkich kątowników)
    > przykręconych do krokwi.
    > https://www.dropbox.com/s/qvygd9c41252e9c/Taras.jpg?
    dl=0

    Rozwiązanie bardzo fajne, ale nierealne - od dołu sufit jest zamknięty i
    wykończony. Nie mam dostępu do krokwi, szansa, że trafię w krokiew przy
    montażu barierek - jest niewielka.

    Powiedzmy jednak, że postanowiłem się przewiercić aż do płyty OSB. Nota
    bene 22mm OSB trzyma bardzo mocno więc nie ma obawy, że słupek się
    wyrwie, gdy będzie trzymany na kilka wkrętów.

    Pytanie: jak uszczelnić takie mocowanie, żeby od góry nie lała się woda
    i śnieg?

    --
    MN