  • 1. Data: 2013-03-02 13:09:09
    Temat: Jak zaprojektowac nadproze nad otworem w scianie
    Od: j...@s...pl

    Witam
    Planuje wstawic do istniejacej sciany drzwi balkonowe.
    Budynek nad ktorym znajduje sie taras wykionczony , to znaczy nie ma zadnych
    specjalnych obciazen.
    Jak dlugie nadproze musze wstawic do otworu 110cm ( ile cm z kazdej strony
    musi byc nadproze wpuszczone w sciane), zeby byly zachowane warunki
    stabilnosci i bezpieczenstwa.Sciana dwuwarstwowa z przestrzenia prozniowa miedzy (26
    cm gazobet , proznia , cegla 15cm lacznie z tynkiem od zewnatrz), sciana w sumie ma
    43 cm grubosci
    W zalaczniku rysunek z planowanym nadprozem
    Link do nadprozy
    http://wronskipb.pl/nadproze_betonowe_typu_l_19_rozn
    e_dlugosci.html

    Zalaczam rysunek pogladowy na stronie
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/_FVvAfGZypHs4a
    z43PA5SuvULstnesrkjc-FaJCsQvU?feat=directlink

  • 2. Data: 2013-03-03 11:09:56
    Od: AMX <r...@b...cy>

    On Sat, 2 Mar 2013 04:09:09 -0800 (PST),
    j...@s...pl <j...@s...pl> wrote:

    > Jak dlugie nadproze musze wstawic [..] zeby byly zachowane warunki
    > stabilnosci i bezpieczenstwa.

    Kto weźmie na siebie odpowiedzialność?

    AMX

    --
    adres w rot13
    Nyrxfnaqre Znghfmnx r...@b...cy

  • 3. Data: 2013-03-03 17:51:13
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "AMX" <r...@b...cy> napisał w wiadomości

    > Kto weźmie na siebie odpowiedzialność?

    Odpowiedzialność weżmie producent "elek" ? :))
    Na poważnie to podejdz do jakiejs hurtowni lub składu i spytaj sie o belki
    betonowe nadprozowe typu "L" - są rodzaje do montażu w ścianach obciążonych
    stropem oraz gdy ściana nie jest obciążona stropem- oni ci powinni
    powiedziec jakie wziac dla twojego otworu.

  • 4. Data: 2013-03-03 22:15:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    >
    > Zalaczam rysunek pogladowy na stronie
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/_FVvAfGZypHs4a
    z43PA5SuvULstnesrkjc-FaJCsQvU?feat=directlink

    Ja bym poprosil jakiegos konstruktora o wydanie opinii.

    koszt pewnie z 200 zeta a masz przynajmniej jakis papier.

  • 5. Data: 2013-03-03 23:15:26
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    >
    > Zalaczam rysunek pogladowy na stronie
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/_FVvAfGZypHs4a
    z43PA5SuvULstnesrkjc-FaJCsQvU?feat=directlink

    dla tego typoszeregu to 210 by pasowalo chociaz niby 180 by wydalo ale
    to troche na styk

    jeffrey