  • 1. Data: 2013-02-28 14:41:34
    Temat: Elektrownia dla kazdego, znaczy solar shit.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Maly-i-nie-szk
    odzi,wid,15370534,wiadomosc.html

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2013-02-28 15:19:07
    Temat: Re: Elektrownia dla kazdego, znaczy solar shit.
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-28 14:41, Maniek4 pisze:
    > http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Maly-i-nie-szk
    odzi,wid,15370534,wiadomosc.html

    Gdzie Ty tu widzisz solar?
    Toż to wiatraki.

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-02-28 15:19:17
    Od: <news>

    Użytkownik "Marcin N" napisał:
    odzi,wid,15370534,wiadomosc.html
    > Gdzie Ty tu widzisz solar? Toż to wiatraki.

    Ale najlepszy jest komentarz:
    "500 złotych płace co dwa miesiące z prąd, wiec w roku 3 tyś, w 10 latach 30
    tyś. Jeśli to cudo będzie kosztować 50 tyś to wiele osób kupi, ale w taka
    ceną nie wierze.... Kupować coś co zwróci się po 20 latach nie biorąc pod
    uwagę inflację itd gdzie sens i logika!"

    Czyli szukanie zysków z takich eko inwestycji to walka z wiatrakami:)

  • 4. Data: 2013-02-28 16:37:19
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    odzi,wid,15370534,wiadomosc.html

    > Gdzie Ty tu widzisz solar?
    > Toż to wiatraki.

    W konfrontacji oczywiscie. :-)
    Ciekaw jestem ile to bedzie kosztowac.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2013-02-28 17:37:27
    Od: <news>

    Użytkownik "Maniek4" napisał:
    > Ciekaw jestem ile to bedzie kosztowac.

    "Najwyższa pora...... bo za rok wchodzi Nowe Prawo Budowlane... I każdy dom
    jednorodzinny budowany/remontowany ma byc wyposażony w fotowoltaikę lub
    wiatrak.. No i ocieplony 30cm styropianu. Czytajcie Ustawy i myślcie.... Oni
    bedą mieli zbyt że ho ho"

    "... mały wiatrak o wysokości do 4 m i mocy do 10 kilowatów .." .No to ładną
    mamy myśl techniczną , bo za takie osiągniecie to należy się Nobel ! Nasi
    inżynierowie powinni przestać pic i opowiadać "bajki" , chociaż w naszym
    katolickim kraju naiwnych i durnych nie brakuje !!"

    "Postawiłeś wiatrak - masz prąd - osiągasz zysk - płać podatek. Puściłeś
    bąka - masz biogaz - osiągasz zysk - płać podatek. Ma ktoś wątpliwości, że
    będzie inaczej? ...aha no tak od biogazu jeszcze akcyza :)"

    "Kolega prubuje już 1.5 roku załatwić zezwolenie na takie panele słoneczne,
    co produkują energię, i jak do tej pory nic z tego ! Panele leżą ,
    konstrukcja też i tak się to niszczy w POLSCE czyjś zapał ! Nie przejdą i te
    wiatraki ! Braknie kasy na łapówki ! i za głupich mamy urzędników, zero
    kompetencji !"

    "Prawo niestety nakazuje odsprzedanie tej energii do sieci. Nie można będzie
    jej użyć do "bycia samowystarczalnym"

    "wyngiel najlepszy Polska NA WYNGLU STOI MAMY TEGO NA NASTEPNE 1000 LOT !"

  • 6. Data: 2013-02-28 18:23:30
    Od: a...@g...com

> [...]
    >
    > uwagę inflację itd gdzie sens i logika!"
    >

    > Czyli szukanie zysków z takich eko inwestycji to walka z wiatrakami:)

    Polimeryzowalbym. Zobacz co sie stalo po uwolnieniu... hmm "uwolnieniu" cen w
    Niemczech. Po kwartalnym spadku radykalny wzrost do dzis i jeden dzien dluzej.
    Oligopol!!!!!!!!
    U nas jest podobnie lub nawet gorzej. Dominuje na rynku chyba jeszcze mniej firm co
    tam. Tam wymowka bylo wrzucienie klientom w kieszen radosnej tworczosci ichnich
    wlasnie ekooszolomow....
    U nas bedzie:
    co2 i wymogi eurokolchozu
    remonty elektrowni i niedobory pradu /?/
    rozje bana siec transmisji
    uniezaleznienie od ruskich
    i cos tam jeszcze sie znajdzie....
    Ceny beda zrec do nieba!!!!!
    To uwzgledniajac - moze sie okazac ze splaci sie o niebo szybciej. Satysfakcja z
    niedawania sie dywac w kakao przez tych bandytow - bezcenna.

  • 7. Data: 2013-02-28 22:34:26
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 28 Lut, 14:41, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Maly-i-nie-szk
    odzi,wid,15370534...

    Jakoś nie mogę się doszukać danych technicznych tego cudownego
    wiatraka, ale znając życie te 10kW będzie dostępne przy 14 m/s czyli
    trzeba by to zamontować na dachu corsy i poginać wte i wewte :]

    L.

  • 8. Data: 2013-03-02 09:29:47
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nasi inżynierowie powinni przestać pic i opowiadać "bajki" , chociaż w
    > naszym katolickim kraju naiwnych i durnych nie brakuje !!"

    Zamiast wymyślać przyczynę durności w katolicyźmie zastanów się z czego ona
    wynika w twoim przypadku.
    Jeśli nie wiesz to ci powiem.
    Leming jesteś i bez refleksji przyjmujesz wypociny pismaków, którzy nie mają
    pojęcia o czym piszą.
    A później opierając się na tym, sobaczysz na wszystkich dookoła.
    A wystarczyło by zmienić w swoim technicznym rozumieniu termin "wysokość
    wiatraka" na średnicę śmigła.
    Maszty z reguły produkuje inna firma.
    Nie odnoszę się tu do słusznych uwag o twórcach prawa i urzędnikach.
    To jest temat sam w sobie, ostatnio ciekawie omawiany na prawo.pl wątek
    solidarna Polska i uwaga Gotfryda.

  • 9. Data: 2013-03-05 15:16:46
    Od: <news>

    Użytkownik "t-1" napisał:
    > A wystarczyło by zmienić w swoim technicznym rozumieniu
    > termin "wysokość wiatraka" na średnicę śmigła.

    O co ci chodzi?