  • 1. Data: 2013-02-27 11:33:41
    Temat: drzwi wewnetrzne pod wyzszy otwor
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Witam
    W domu mam otwory pod drzwi o wysokosci 2110-2120.
    Zakladalem ze i tak bede robil drzwi u stolarza z litego drewna pod wymiar
    wiec nie obnizalem juz otworu - mam pomalowane wykonczone sciany.
    Mam juz powli dosyc stolarzy - czekania tygodniami na wyceny, nie odbierania
    telefonow itp.
    Czy ktorys z producentow gotowych drzwi robi je pod taka wysokosc otworu ?
    W gre wchodza skrzydla w naturalnej okleinie - fornir.
    Znalazlem kilka modeli DRE o roznych wysokosciach :
    "standart top 10", "modern top", "plus top"
    pod otwor 2140 i 2270 ale to niestety okleina i wzory nie bardzo sie
    podobajace (maja byc bardzo klasyczne - 2 lub 4 prostokaty)

  • 2. Data: 2013-02-27 11:40:06
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne pod wyzszy otwor
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-27 11:33, PanAdol pisze:
> [...]
    > pod otwor 2140 i 2270 ale to niestety okleina i wzory nie bardzo sie
    > podobajace (maja byc bardzo klasyczne - 2 lub 4 prostokaty)

    Jeśli chcesz mieć wybór to najprościej obniżyć otwór, wtedy kupisz gdzie
    będzie Ci pasować.
    Ja tak u siebie zrobiłem. W całym domu obniżyłem i zamówiłem drzwi Porta.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2013-02-27 12:16:41
    Od: w...@g...com

    Hej

    Myśmy mieli niestandardową wysokość drzwi wewnętrznych (fornir). Porta robi
    niestandard, jedynie zamiast 4tygodni czekasz 6tygodni i trochę drożej.

    pzdr
    bogdan

  • 4. Data: 2013-02-27 13:04:21
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 27.02.2013 11:33, PanAdol wrote:
> [...]
    > pod otwor 2140 i 2270 ale to niestety okleina i wzory nie bardzo sie
    > podobajace (maja byc bardzo klasyczne - 2 lub 4 prostokaty)
    Proponuje obnizyc otwor. Musialem tak zrobic pod DRE. Otowry mialem o
    okolo 5 cm za wysokie.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z