  • 1. Data: 2013-02-27 20:11:52
    Temat: Drzwi wejściowe do budynku
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Możecie polecić jakiegoś fajnego dostawcę/producenta?

    Szukam metalowych, mocnych, montowanych w stalowej mocnej futrynie i na
    dodatek niebrzydkich. Fajnie gdyby były dobrze ocieplone.
    Potrzebuję jedne bez przeszklenia, jedne z przeszkleniem ale bezpiecznym
    (folie).

    Odpadają wszystkie drewniane "domowe", podobnie metalowe z Casto czy Leroya.
    Słyszałem/czytałem dużo złego o Porta, ale na nich się świat pewnie nie
    kończy :)

    Coś doradzicie?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2013-02-27 21:14:05
    Temat: Re: Drzwi wejściowe do budynku
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 20:11:52 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:
    > Możecie polecić jakiegoś fajnego dostawcę/producenta?
    > Szukam metalowych, mocnych, montowanych w stalowej mocnej futrynie i na
    > dodatek niebrzydkich. Fajnie gdyby były dobrze ocieplone.

    żeby była jasna sprawa - metalowa rama na termowizji świeci aż miło :)

    b.

  • 3. Data: 2013-02-27 21:19:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2013 21:14, Budyń pisze:

    > żeby była jasna sprawa - metalowa rama na termowizji świeci aż miło :)

    Jak jej nie ocieplisz tylko zostawisz na wierzchu...

  • 4. Data: 2013-03-02 22:21:17
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Jak jej nie ocieplisz tylko zostawisz na wierzchu...

    Zastanawiam się, chyba zlecę wykonanie drzwi jakiejś firmie pod _dyktando_.
    A z ociepleniem, metalowe - zawsze będzie przes.... e :)

    Miłego.
    Irek.N.