  • 1. Data: 2010-12-22 20:40:02
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Od: "Ewald" <e...@g...pl>

    Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    > Więc za 30 lat mam dom bez kredytu, 2 mieszkania dla dzieciaków i 450 tys.
    > zł na emeryturę.
    > Mnie wystarczy :) to tyle teorii ;-)

    Dawno sie tak nie obśmiałem. Tak jeszcze 3 lata temu tak jak Ty liczył
    światowy proletariat. Proletariat są ci ktorzy pożyczają - pożyczkobiorcy,
    osoby, których dochod wystarcza na czynsz i jako takie przeżycie do
    pierwszego. Dwa lata temu ten proletariat powyrywał sobie ostatnie włosy z
    głowy i wziął (kolejny) kredyt konsupcyjny na zakup 0,5 mkw dykty, palik i
    najmniejszą buteleczkę farby - tyle by wystarczyło na tej dykcie napisać "For
    sale". Po roku, jak już ta farba oblazła z tej dykty i jedynym chętnym kupcem
    okazał się komornik ten proletariat sprzedał ostatnie gacie, a dzieciaki
    przeniósł do peryferyjnej szkoły publicznej. Zostało mu ca 30 lat dymać na
    tzw. "rynki", "parkiety" i inne geszefty. Oczywiście będzie dymał jeżeli mu
    zdrowie pozwoli. NIE WARTO ROBIĆ ludziom wody z mózgów - tabliczka mnozenia
    jest jedna - jeśli na dziś zarabiasz mniej niż 10 tyś i masz na wychowaniu
    dziecko, to ostrożnie licząc stać cię na 30 metrowe mieszkanie i Astrę 1,4.
    Koniec i kropka.