  • 1. Data: 2010-12-22 13:55:23
    Temat: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Najpierw trzeba wziąć kredyt na dom na 30 lat. W ten sposób razem z
    odsetkami płacimy podwójnie kupując jeden dom, za cenę dwóch.
    Następnie na stare lata za marną rentę której suma wyniesie statystycznie
    1/3 wartości nieruchomości oddajemy dom na odwróconą hipotekę.

    Załóżmy że dom jest wart 300 tys. Trzeba zapłacić z odsetkami 600 tys i w
    rencie otrzymamy 100 tys. Razem idzie pół miliona złotych dla banków i
    cwaniaków.
    Licząc że średni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł
    miesięcznie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-12-22 13:58:17
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-22 14:55, Jan Werbinski pisze:

    > Licząc że średni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł
    > miesięcznie.

    Bądź co bądź sporo wody mozna za to kupic.

  • 3. Data: 2010-12-22 14:00:48
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > cwaniaków.
    > Licząc że średni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł

    lepiej wegetować pod mostem przez 15 lat i oszczędzać na dom
    weż się ogarnij trochę i poczytaj m.in o utracie wartości pieniądza w czasie

  • 4. Data: 2010-12-22 14:06:26
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote:
> [...]
    > cwaniaków.
    > Licząc że średni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł

    Mój kredyt: 426 tys. 360 równych rat po circa 1800zł (razem jakieś 650 tys.)
    Zysk netto z wynajmu 2 mieszkań, które posiadam: 2400zł.
    Odkładając 600zł różnicy na rachunek z oprocentowaniem 5,5%, po 30 latach
    mam jakieś 450 tys.
    Więc za 30 lat mam dom bez kredytu, 2 mieszkania dla dzieciaków i 450 tys.
    zł na emeryturę.
    Mnie wystarczy :) to tyle teorii ;-)

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2010-12-22 14:08:24
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

> [...]
    > mam jakieś 450 tys.
    > Więc za 30 lat mam dom bez kredytu, 2 mieszkania dla dzieciaków i 450 tys.

    dobre :)

    pozdr
    p.

  • 6. Data: 2010-12-22 14:08:49
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bądź co bądź sporo wody mozna za to kupic.

    a ile wódy!

    pozdr
    p.

  • 7. Data: 2010-12-22 14:11:32
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Więc za 30 lat mam dom bez kredytu, 2 mieszkania dla dzieciaków i 450 tys.
    > zł na emeryturę.

    To fakt ale z tymi dziećmi to trochę bez sensu gdyż dzieci już jakies masz,
    może 2, 5 albo 10 letnie i będą jeszcze czekały 30 lat na przekazanie im
    mieszkania?

    Marek

  • 8. Data: 2010-12-22 14:17:10
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> wrote:

    > To fakt ale z tymi dziećmi to trochę bez sensu gdyż dzieci już jakies
    > masz, może 2, 5 albo 10 letnie i będą jeszcze czekały 30 lat na
    > przekazanie im mieszkania?

    Tu mnie masz, o tym nie pomyślałem. :)
    Dzieciaki mają 1 i 4 lata. Kredyt już spłacam 3 lata, więc 31 lat będzie
    miało starsze gdy skończę spłacać.
    Coś wymyślę za jakieś 20 lat :)

    --
    Bartek

  • 9. Data: 2010-12-22 14:18:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Najpierw trzeba wziąć kredyt na dom na 30 lat. W ten sposób razem z
    > odsetkami płacimy podwójnie kupując jeden dom, za cenę dwóch.

    oczywiście można domu/mieszkania nie kupować tylko np. całe życie
    wynajmować płacąc po 2kzł miesięcznie i liczyć na łaskę właściciela,
    który z miesięcznym wypowiedzeniem może wynajem wypowiedzieć i kolejne
    przenosiny, koszty z tym związane etc...

    wychodzi taniej? wygodniej?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-12-22 14:26:08
    Od: "PH" <P...@p...news>

    > Tu mnie masz, o tym nie pomyślałem. :)
    > Dzieciaki mają 1 i 4 lata. Kredyt już spłacam 3 lata, więc 31 lat będzie
    > miało starsze gdy skończę spłacać.
    > Coś wymyślę za jakieś 20 lat :)

    zawsze mozesz wynająć mieszkania dzieciakom :)))