  • 1. Data: 2010-12-21 21:38:19
    Temat: jaki bedzie koszt pi razy drzwi
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    ocieplenia + GK + jedno przemalowanie pod dachem kopertowym ok 340m2
    powierzchni. Prosze o jakies dane od osob co ostatnio robili ocieplenie
    dachu. Teraz jest tylko tzw membrana i dachowka.

  • 2. Data: 2010-12-22 00:37:43
    Temat: Re: jaki bedzie koszt pi razy drzwi
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ocieplenia + GK + jedno przemalowanie pod dachem kopertowym ok 340m2
    > powierzchni. Prosze o jakies dane od osob co ostatnio robili ocieplenie
    > dachu. Teraz jest tylko tzw membrana i dachowka.

    We wrześniu/październiku umawiałem sie na 60PLN/m2 dachu mocno
    skomplikowanego, ale za to bez malowania. Do tego wszystkie dodatki typu
    półki, zabudowy inne niż "jednym ciągiem" płatne dodatkowo.

    J.

  • 3. Data: 2010-12-22 08:00:02
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik bulba008 napisał:
    > ocieplenia + GK + jedno przemalowanie pod dachem kopertowym ok 340m2
    > powierzchni. Prosze o jakies dane od osob co ostatnio robili ocieplenie
    > dachu. Teraz jest tylko tzw membrana i dachowka.

    U mnie liczyli jakieś 50 pln za metr - wełna dwie warstwy i na to płyty
    g-k ze szpachlowaniem i szlifowaniem.

    Mój materiał.

    pozdr
    robercik-us