    From: "wolim" <n...@t...pisz>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaka kupic pralke
    Date: Sun, 5 Apr 2009 06:18:13 +0200

    Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał

    > ja moge polecic bosha, jak mama pierze nie czesciej niz 1-2x dziennie, to
    > na 5-7-10 lat ( w zaleznosci od wielu czynnikow) powinno wystarczyc

    Ja używam od 10 lat Polara Dafne. Od 3 lat ze względu na dziecko pierze
    właściwie na okrągło, co najmniej raz dziennie. Przez te 10 lat wymieniłem
    tylko grzałkę, ale to z mojej głupoty, bo przy wyciąganiu śmieci spod bębna
    ją uszkodziłem. Teraz przydałoby się chyba wymienić łożyska... i może
    amortyzatory... Bo powoli zaczyna głośno chodzić przy wirowaniu

    Widać, nie tylko Bosch jest bezawaryjny.