  • 1. Data: 2009-03-27 14:56:21
    Temat: Jaka wiertarko-wkretarka
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Jaka wiertarko-wkretarke polecacie do prostych prac typu wywiercenie otworu
    na szafke itp. Uzywana bedzie sporadycznie.

  • 2. Data: 2009-03-27 15:04:50
    Temat: Re: Jaka wiertarko-wkretarka
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "NOFX" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jaka wiertarko-wkretarke polecacie do prostych prac typu wywiercenie
    > otworu na szafke itp. Uzywana bedzie sporadycznie.

    Najtańszą za 39zł- weż tylko paragon z marketu jak wiertarka padnie(a przy
    sporadycznym użytkowaniu nie padnie) to Tobie wymienią/zwróca kasę.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-03-27 15:09:13
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Uzywana bedzie sporadycznie.

    Na 230 V. Bo aku rozładuje się i zamiast robić będziesz ładował.

  • 4. Data: 2009-03-27 15:12:39
    Od: p...@i...pl

    On 27 Mar, 15:56, "NOFX" <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Jaka wiertarko-wkretarke polecacie do prostych prac typu wywiercenie otworu
    > na szafke itp. Uzywana bedzie sporadycznie.

    porzyczona od brata/szwagra/tescia czy nawet tesciowej

    pzdr
    krzychut

  • 5. Data: 2009-03-27 17:29:22
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "NOFX" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    > Jaka wiertarko-wkretarke polecacie do prostych prac typu wywiercenie
    > otworu na szafke itp. Uzywana bedzie sporadycznie.

    Najtańszą ale żeby miała dwa biegi. Ten szybszy się czasem przydaje do
    wiercenia.

  • 6. Data: 2009-03-27 18:14:53
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Najtańszą ale żeby miała dwa biegi. Ten szybszy się czasem przydaje do
    > wiercenia.

    Z tym, że nie w metalu chyba - obecne wiertła wytrzymują tylko przy
    najwolniejszych obrotach ...

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2009-03-27 18:17:35
    Od: a...@g...com

    On 27 Mar, 16:12, p...@i...pl wrote:

    > porzyczona od brata/szwagra/tescia czy nawet tesciowej

    Wszystko tylko nie pozyczona. Akurat jak pozyczysz to padnie i
    bedziesz musial odkupic tesciowej nowa i druga dla siebie (bo jak
    pozyczysz znowu - to znowu padnie ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2009-03-27 18:48:49
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "NOFX" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jaka wiertarko-wkretarke polecacie do prostych prac typu wywiercenie
    > otworu na szafke itp. Uzywana bedzie sporadycznie.

    Jeśli do sporadycznego używania, to nie akumulatorową. Akumulatorowa po
    pierwsze zawsze jak przyjdzie okazja owego sporadycznego użycia będzie jak
    raz rozładowana po miesiącu leżenia w szafie, po drugie taka eksploatacja
    błyskawicznie w niej wykończy akumulatory i nawet miesiąca nie trzeba
    będzie, dzień wystarczy i się samorozładują.
    Tak więc jak niektórzy koledzy piszą: dowolna, ale na 230V. A jeśli
    koniecznie chcesz akumulatorową, to szukaj takich z akumulatorem Li-Ion, bo
    one takie traktowanie dobrze znoszą, niestety będą sporo droższe.

    J.

  • 9. Data: 2009-03-27 19:13:11
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Tylko sieciową.
    Akumulatory rozładowują się same stopniowo i na 99% wtedy, jak potrzeba coś
    skręcić/wywiercić to bedą rozładowane. Przy sporadycznym używaniu kawałek
    kabla nie przeszkadza.
    Ja kupiłem na targu za 50 zł wynalazek Eurotech i wymieniłem kabel na dużo
    dłuższy i cieńszy. Wierci, kręci bez zarzutu.
    Jacek

  • 10. Data: 2009-03-27 23:37:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Z tym, że nie w metalu chyba - obecne wiertła wytrzymują tylko przy
    > najwolniejszych obrotach ...

    Racja, a kobalty zaleca sie chlodzic.

    Pozdro.. TK