  • Data: 2020-02-03 10:02:13
    Temat: Re: Jaka wylewka samopoziomujaca cienkowarstwowa?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś cienko lałem Deitermann, nie pamiętam konkretnego numeru.
    Im cieńsza, tym gorzej, bo podłoże wyciąga wodę z wylewki od spodu, a z wierzchu
    paruje szybciej z grubości 2 mm niż z 10 mm.
    Lepszych produktów nie znajdziesz w marketach, lecz w hurtowniach dla
    profesjonalistów lub bezpośrednio u dystrybutorów
    Minus taki, że do marketu zawsze przyjmują zwroty jak Ci 1-2 worki zostanie, a do
    hurtowni czy dealera to rzadko chcą.

    -----