  • 1. Data: 2020-02-02 16:33:37
    Temat: Jaka wylewka samopoziomujaca cienkowarstwowa?
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Potrzebuje w wypoziomowac pokoj 40m2 (fragmentami po 15m2) 2-10mm i mialem
    zamiar zrobic to sam.
    Po przestudiowaniu produktow jestem lekko zdziwiony ich czasem wiazania.
    Czytalem opinie na Castoramie i Leroyu i niektorzy pisza o wiazaniu w ciagu
    kliku minut jak jakis gips budowlany.
    Tymczasem ja chcialbym miec przynajmniej pol godziny, najlepiej godzine na
    rozrobienie, wylanie i odpowietrzenie zanim zacznie wiazac.
    Jaki produkt sie tu nadaje?

    --
    Pzdr

  • 2. Data: 2020-02-02 18:44:42
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.02.2020 16:33, miumiu wrote:
> [...]
    > Tymczasem ja chcialbym miec przynajmniej pol godziny, najlepiej godzine na
    > rozrobienie, wylanie i odpowietrzenie zanim zacznie wiazac.

    To nie tak zaraz wiąże ale trzeba się spieszyć. Kup wałek kolczasty na
    kiju od szczotki taki 50cm.

  • 3. Data: 2020-02-03 10:02:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kiedyś cienko lałem Deitermann, nie pamiętam konkretnego numeru.
    Im cieńsza, tym gorzej, bo podłoże wyciąga wodę z wylewki od spodu, a z wierzchu
    paruje szybciej z grubości 2 mm niż z 10 mm.
    Lepszych produktów nie znajdziesz w marketach, lecz w hurtowniach dla
    profesjonalistów lub bezpośrednio u dystrybutorów
    Minus taki, że do marketu zawsze przyjmują zwroty jak Ci 1-2 worki zostanie, a do
    hurtowni czy dealera to rzadko chcą.

    -----