  • Data: 2011-02-24 21:37:55
    Temat: Re: Jaka wyrzynarka
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-24 21:26, Bassteq pisze:
    > Taki dylemat miałem jakieś 12 lat temu kupując szlifierkę kątową. W
    > planach drobne prace w garażu i.t.d. ostatecznie kupiłem Bosha 700W na
    > te większe tarcze 125mm za pół ówczesnej wypłaty(bolało) i do dziś
    Widzisz problem jest taki ze 12 lat temu to sie inaczej robilo
    narzedzia. Wynikalo to pewnie z faktu ze kolesie w garniturach i z
    przyklejonym marketingowym usmiechem nie pchali sie do produkcji a
    inzynier byl dumny ze swojego dziela.
    Dzisiaj kazde urzadzenie ma wbudowana apoptoze.
    Swietnie to widac na przykladzie chociazby tego regulatora obrotow w
    mojej wkretarce. Co za idiota pcha napylony rezyst w miejsce gdzie sa
    drgania i kurz?

    A z dobrych sprzetow to az mi sie lezka w oku pojawila jak zobaczylem
    dzisiaj jak wyglada linia Celmy. Kiedys to byl sprzet! A dzisiaj? Zenada
    i porazka.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom