  • Data: 2016-10-04 11:54:24
    Temat: Re: Jaka żywica epoksydowa?
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2016 o 11:10, Ewa pisze:
    > Dzięki.

    > Rzeczywiście nie wpadłam na zatkanie dziury szmatą. :-(
    >
    > Zatem najlepsze będzie chyba wlanie szkła wodnego. I tu mam pytania:
    > - jakie konkretnie szkło wodne kupić (w Internecie są różne) ?

    najtansze, sodowe, np
    http://allegro.pl/szklo-wodne-sodowe-r-145-5l-7kg-i5
    671250427.html

    trzeba pewnie ze 2 karnistry, zalezy od pojemnosci spluczki

    > - czy dodawać wodę i bełtać (czym bełtać?), czy tylko wlać szkło ?

    wlać, nie rozcienczac

    > - jak długo szkło powinno pozostać w spłuczce przed spuszczeniem
    > do miski?

    tego nie wie nikt, ja bym zostawil na noc potem wybrał chochlą jak
    nawiecej zeby uzyc spowrotem do drugiej impregnacji

    > - czy, a jeśli tak, to po jakim czasie, operację powtórzyć ?

    az po pierwszej impregnacji interes wyschnie calkowice, czyli pojawi sie
    szklista sucha powierzchnia

    > - czy szkło wodne jest niebezpieczne np. dla skóry rąk ?

    nie jest zrące ale lepiej sie w nim za bardzo nie chlapac, do oka tez
    lepiej nie wlewac

    > z czym nie powinno się stykać, np. z gumowymi rękawiczkami?

    ech.. kobiety...