    From: "Wujeq" <b...@b...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaki ekspres ciśnieniowy
    Date: Wed, 25 Jul 2012 01:04:23 +0200

    "Nie wiem kim są klienci, piszący pozytywne opinie o tym ekspresie- wiem
    natomiast, że na kawie na pewno się nie znają. Ten ekspres to droga maszynka
    do robienia napojów w typie cappucino czy machato, ale z prawdziwą, włoską
    kawą nie ma on nic wspólnego! Jeśli więc jesteś amatorem prawdziwej,
    włoskiej, aromatycznej, mocnej kawy to nie kupuj siemensa.Ten ekspres to
    jedna wielka porażka. Za taką cenę spodziewałam się otrzymać, mocne,
    wyraziste w smaku espresso z dużą cremą. W zamian dostałam słabą lurę z
    kilkoma bombelkami pianki na górze. Kawa wychodzi prawie zimna, a
    podgrzewacza- pomimo info w opisie- ekspres nie posiada."