  • Data: 2015-11-08 19:31:45
    Temat: Re: Jaki fundamencik pod szkieletowy domek narzędziowy?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-08 o 10:09, Adam Sz. pisze:
    > Ma to sens ale kratownica nigdy w środku bo w środku nie spełnia
    > żadnej funkcji. Albo górą albo dołem albo górą i dołem.
    > 5m3 ukrecilem kiedyś z żoną :-) Więc 1,8 spokojnie zrobisz
    > sam.

    Czy w sklepach nie ma gotowych suchych zapraw, które dałoby się rozrobić
    z wodą i tyle?

    Widzę jakieś, np. taka:
    http://www.leroymerlin.pl/materialy-budowlane/zapraw
    y-i-tynki/wylewki/posadzka-cementowa-floor-1000-webe
    r,p15626,l372.html

    Wytrzymałość 24 MPa, grubość do 10 cm, odporna na mróz i wodę.

    --
    MN