  • 1. Data: 2012-10-08 10:33:43
    Temat: Jaki klej na zewnątrz?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Robię nakrycie murka na płocie z płytek klinkierowych (kształtka
    parapetowa).
    Jaki radzicie klej do tego? Jaka marka? Na pewno kupię mrozoodporny.

    Poprzednio miałem klejone w 1993 roku za zaprawie murarskiej i trzyma
    super, ale niestety płytki spękały i muszę wymienić.
    Jacek

  • 2. Data: 2012-10-09 16:49:11
    Temat: Re: Jaki klej na zewnątrz?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    > Poprzednio miałem klejone w 1993 roku za zaprawie murarskiej i trzyma
    > super, ale niestety płytki spękały i muszę wymienić.

    Szukałem niedawno kleju do płytek klinkierowych i odpowiedzi jakie uzyskałem
    to:
    - kleić zaprawą do klinkieru (z trasem)
    - kleić klejem elastycznym do płytek (np. atlas plus)
    - kleić klejem do gresu

    Zaprawa do klinkieru wychodzi nawet taniej niż kleje, a daje pewność, że nie
    będzie wykwitów. Ja się jeszcze waham, bo płytki chcę dawać na folię w
    płynie (uszczelnienie cokołu) i żaden producent zaprawy do klinkieru nie
    wie, czy tak można czy nie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2012-10-10 09:54:30
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 09.10.2012 16:49, Ergie wrote:
> [...]
    > uzyskałem to:
    > - kleić zaprawą do klinkieru (z trasem)
    > - kleić klejem elastycznym do płytek (np. atlas plus)

    Tez ten sam problem tyle ze podklad celowo nieuszczelniony folia w
    plynie. Wybralem Atlas Plus.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2012-10-15 16:52:50
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-09 16:49, Ergie pisze:

> [...]
    > nie będzie wykwitów. Ja się jeszcze waham, bo płytki chcę dawać na folię
    > w płynie (uszczelnienie cokołu) i żaden producent zaprawy do klinkieru

    Ale bzdury gadasz. Uszczelnienie nie jest klejem, od tego zacznijmy. Na
    folię w płynie dajesz elastyczny klej i z głowy.
    Poczytaj jak wygląda to w Mapei.

  • 5. Data: 2012-10-16 08:28:04
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Filip napisał:

    > Ale bzdury gadasz. Uszczelnienie nie jest klejem, od tego zacznijmy. Na
    > folię w płynie dajesz elastyczny klej i z głowy.
    > Poczytaj jak wygląda to w Mapei.

    Ale bzdury gadasz, uszczelnienie nie musi być klejem, jednakże bardzo
    często jest dla przykładu:
    http://www.koester.pl/pl_pl/prodid-95-1854/nb+elasti
    k+szary.html

    Tylko, że drogo.

    pzdr.
    rafał

  • 6. Data: 2012-10-16 10:31:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Ale bzdury gadasz. Uszczelnienie nie jest klejem, od tego zacznijmy. Na
    > folię w płynie dajesz elastyczny klej i z głowy.
    > Poczytaj jak wygląda to w Mapei.

    Toż chyba właśnie o tym piszę. Chcę kleić na klej do płytek do muru
    pomalowanego folią w płynie. Nie chce kleić tą folią w płynie! Skąd Ci to w
    ogóle przyszło do głowy? Po co bym pytał o klej albo zaprawę gdybym chciał
    "kleić" folią w płynie?

    Pozdrawiam
    Ergie