  • Data: 2017-10-17 17:52:28
    Temat: Re: Jaki lakier do sosny?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Stol w kuchni mielismy pomalowany lakierem wodorozcienczalnym. Przez jakies trzy
    miesiace po kazdym obiedzie trzeba bylo odrywac talerze od stolu. Papierem sciernym
    nie dalem rady usunac. Rozebralem stol i blat do przeheblowania dalem.

    Dlatego nie mam zaufania do wodorozcieńczalnych. Znajomy, który pracował
    w firmie produkującej farby i lakiery nazywał te lakiery do podłóg
    "lakierami kapciowymi" - że się je na kapciach z podłogi powoli wynosi.
    Jacek