  • Data: 2018-01-05 08:57:20
    Temat: Re: Jaki router z silnym radiem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2018 o 01:49, Jacek pisze:

    > Mam starszy router, który mogę podłączyć jako repeater albo kablem, jako
    > access point, ale tego chcę uniknąć (próbowałem, sygnał faktycznie jest
    > lepszy ale transfery bez szału).
    > Na razie upieram się na jeden router na całą chałupkę.
    > Jacek
    wyobraź sobie że masz 2 cb radia. na granicy zasięgu. ktoś radzi Ci
    postawić repeater pomiędzy nimi, ale to fizycznie nie możliwe. co
    zrobisz żeby radia sie "słyszały" lepiej? UStawisz anteny kierunkowe.
    czyli sygnał który jest propagowany dookólnie, skierujesz w jednym
    kierunku. czy w swoim domu z wifi tak możesz? Jeśłi tak to masz lekką
    poprawę. dlaczego w domu - lekką? bo kierunkowość będzie dotyczyła tylko
    jednej anteny - w telefonie, laptopie tego nie uzyskasz.
    w CB możesz podnieść moc. w wifi niebardzo. podobno istnieją urządzenia
    które to potrafią, ale znowu laptop, tlefon - już nie. Tak więc w
    przypadku wifi - masz baaaardzo ograniczone pole manewru.

    ToMasz