    From: Mamut <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jakie pralki sie teraz kupuje?
    Date: Thu, 16 Jun 2011 10:25:11 -0700 (PDT)

    wszystko obecnie to jeden szajs, każda firma ma całą masę produktów do
    których potem wolałaby się nie przyznawać.
    Jedyna rada jaką mogę ci dać to szukaj takiej która daje jak
    najdłuższą gwarancje. Mi sie udało załapać ze zmywarką i pralką na
    piecioletnią gwarancje gratis. Dość czesto pojawiają sie takie
    promocje. Warto też dopłacic np 100zł za przedłuzenie gwaracji do
    pięciu lat bo ocenie mało który sprzęt AGD tyle wytrzymuje, zwłaszcza
    pralki. Zmywarki i lodówki są nieco trwalsze.