  • Data: 2010-10-18 08:59:11
    Temat: Re: Jakie rozdzielacze do podłogówki?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-10-2010 o 23:53:06 Bartek <b...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    > A siłowniki w rozdzielaczach i regulatory pokojowe, ma to sens?
    > Sprawdza się to przy podłogówce, czy nie ma sensy tego zakładać?
    Nie ma sensu, bezwładność jest tak duża że nic nie uregulujesz albo za
    późno.
    Lepiej mieć pogodowy sterownik który jak idzie ciepło na zewn to wcześniej
    ci
    wyłączy podłogówkę czy zmniejszy moc kotłą a jak idzie zimno to wcześniej
    włączy
    czy podkręci większą moc.
    Poza tym podłogówka się samoreguluje, poczytaj moje posty, niedawno to
    opisywałem.

    --
    Pozdr
    JanuszK