  • Data: 2010-12-29 10:15:59
    Temat: Re: Jedna czy dwie tyaryfy
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iff025$9ko$2@news.onet.pl...
    > dawała w święta i weekendy tańszego prądu.

    W Energi daje
    Maja 3 taryfy G11 G12 iG12W

    Taryfa G11- stała cena pradu cała dobe
    Taryfa G12 tańszy prąd w godz 13-15 i 22-6 we wszystkie dni tygodnia
    Taryfa G12W tańszy prąd w godz 13-15 i 22-6 w dni robocze oraz cała dobe w
    soboty niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy
    Przeliczyłem u siebie dla G12W i teoretycznie zaoszczedziłbnym t3 zł w
    stosunku do G12 ale w praktyce pewnie więcej gdyz w weekendy więcej zuzywa
    sie prądu z reguły a jest on w tej taryfie sporo tańszy w te dni

    Krzysiek